Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Sandra - 7 januari 2012 09:33

  Nya mobilen beställd. Det blev en htc wildfire lila, som syster men hon har vit. Andra mobilen vi har lika. Det är jag som härmar efter och den enkla anledningen är att jag är kass på teknik och hitta på internet. Därför testar jag hennes när vi ses och jag fattade den så då blev det så.


Stina sitter och leker så bra. Jag har massa att göra, men det är nere och hon leker bäst uppe. Så jag får sitta och ta det lugnt när hon tjatar och tjoar.


Jag kudnde inte sova igår, det är så ofta nu. Jag är trött men somnar inte. Vid 23 gick jag upp och kollade sockret, 3,6. Lite lågt för att somna så tog en banan och två dextrozol. Var duktig och bortade tänderna igen och la mig. Stina sov hos mig då, hon vaknade efter 3 timmar men tre timmar är jätte-bra för att vara henne.

Idag vaknade jag på 13,3. Va trött man blir, hela dagen förstörd känns det som. Vaknar alltid med huvudvärk när det är högt. Men att höjas så av banan o två dextrozol är inte vanligt fö rmig, men alla känningar är olika.


Trevlig helg!

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards