Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Sandra - 6 januari 2012 21:41

Jag kan inte fatta att det är fredag. Jag är helt veckovild!!! Tror att det är måndag imorgon.


Idag har vi haft en bra dag trots lite dämpad på fm. Jag fixade bland min adiabetessaker som bara legat i en låda på golvet. Fick en ny sändning i veckan så kände jag borde packa in det, så rensade en hylla i köket. Räknade att jag har ca 800 stickor nu, klarar jag mig på ett tag. Nålar var 400 stycken, men de går åt fort. Jag "duttar" mycket och då går det ju massa.

Min hylla diabetessaker och min hörna medicin i köket.

   


Blir dagens bilder, vi ser lite trötta ut på en men jag har inte kammat mig och så är Stina nyvaken. Jagh ade precis slappat i soffan när hon sov så hade nog slumrat till, men det bjuder jag på...gos gos..... Stina har mumsat köttfärs och majskrokar och annat idag.

Gillar verkligen kortet när hon somnat. Så slut så honinte ens hade nappen, min gullunge.

       


Fortsättning på sömn..... Stina va vaken till 19 idag och det är ju ok. Hon somnade fort och efter 10 minuter la jag henne i sin säng, hon sover där fortfarande efter 2½ timma. Vi gör framsteg!!!

Av Sandra - 6 januari 2012 10:39

Idag känner jag mig helt slut. Natten var lite orolig och jag känne rmig inte utvilad. Började dagen med promenad med mamma. Det kändes som jag hade spagettiben, men vi va ändå ute en timma.

Idag är hemma dag så ska försöka med två tvättmaskiner, duscha, laga matlådor till helgen ocg byta gardiner i köket. Vi ska på middag med familjen sent i em tror jag.


Jag tror jag känne rmig nere för jag ska jobba tre dagar nu. Inget fel på jobbet, men jag vill inte jobba. Jag vill vara hemma med min älskling. Men för att kunna vara hemma med henne måste jag jobba några timmar i månaden. Jag tog tre dagar i rad lite för att jobba alllt på en gång och sen kunna va ledig. Denna månad har jag 30 timmar planerat. Det blir nu och sen har jag ett pass nästa helg och en fredag i slutet av månaden.


Nu är nog ugnen varm så in med potatisgratäng. Få se vad Stina tycker om min dag med sysslor, hon sov bara 15 minuter i vagnen så har inte sovit så mycket. Kan ju alltid hoppas hon sover 1 timma i em, men det händer ju väldigt sällan.


Nyårsdagen!

   

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards