Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Sandra - 15 maj 2012 21:45

Stina ligger och sover i min säng redan nu. Vi har ju haft sömnproblem från dag ett men kommit så lång att hon somnar i sin säng men jag sitter bredvid tills hon somnat.

Vet inte vad nästa steg är??? Gå ut ur rummet???

Hon vaknar alltid under natten och sover hos mig. Ikväll fick hon hosta och blev ledsen och eftersom jag strax ska sova la jag henne i min säng redan nu. Jag sover mycket bättre själv när jag har henne bredvid.

Vad är bra??? Hur många har barnen i sin säng???

Stinas säng står ju också fortfarande i mitt rum men ska väl flyttas så småningom.


Idag va det full fart med Stina och Adele´, mamma måste va helt slut. Jag var ju ändå därifrån ett tag och njöt hos frissan- Jag blev grymt nöjd men verkar inte va någon annan som gillade det. Men huvudsaken är att jag är nöjd. Idag fick jag en lite för fin håruppsättning för att vara vardag, men ändå en skön känsla att känna sig fin.

 

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards