Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Sandra - 20 februari 2012 21:19

Livet rullar på och jag har ingen lust att blogga. Men några rader kan jag skriva.


Jag missköter min diabetes grymt nu. Jag får inte rätsida på denna "simpla" sjukdom. I helgen var det upp och ner hela tiden och det mår man ju SÅ bra av. Jag får skylla mig själv för i söndags drack jag lite juice till hotellfrukosten. Efter några timmar började jag se suddigt, satt på möte. Toppen!!! Tog bs i pausen 21,4. Toppen!!! Insulin och frukt.

Vid lunch låg jag på 15,7. Insulin och mat.

Hemfärd och åksjuka. När jag kom ur bilen börade jag skaka. In i hemmet och tar bs 2,4. Toppen!!!

Märker ni av mitt hat mot detta?????


Helgen var inte bra anordnad, men det var trevligt sällskap. Och jag åt den mest underbara pizza, glutenfri...mmmm

Sov dåligt och var uppe många gånger, natten saknade jag nog Stina mest. Dagarna va jag ju inte själv.

Det blev 31 timmar från Stina och jag fixade det, förutom att kunna sova då.

Min llilla skrutt sover gott just nu. Natten till idag sov hon 19.20-05.30 Jag ska bädda ner mig strax men vill ta sockret först eftersom det har varit så dåligt.


Bild från lördag morgon. Stina klädd för kalas och jag för Älmhult och årsmöte.

 

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards