Alla inlägg den 29 april 2011

Av Sandra - 29 april 2011 18:03

På konsum idag fanns det massa nya nagelack. Jag tycker det är grymt skoj att måla naglarna, men blir inte ofta. Men blev sugen idag och började leta efter något passande. Fanns inget jag ville ha, så blev bara ett enkelt brunt. Någon som vet vart man kan köpa billiga nagelack????

Ekonomin är kass så kan väl inte köpa något, men skulle va kul med något nytt. Det behövs inte mycket för att man ska känna sig lite piggare, som en roligt nagelack. Jag hade bara rött och rosa i mitt skåp och det har jag ju oftast.


Ihöstas gjorde jag tippar och var grymt nöjd med dom. Skulle gärna göra det igen, men det är alldeles för dyrt. Kanske får önska mig det i höst när jag fylle rår. Det tråkiga med tippar är att mina riktiga naglar blir så dåliga efter tipparna lossnat. Hittade en bild på hur naglarna blev

i höstas ;) 

 


Av Sandra - 29 april 2011 14:13

   Kom nyligen hem från en trevlig stund med bästa Johanna. Det blev fiket idag men jag var helt inställd på glass!! Jag bara älskar sorbet glass!!! Så idag blev första smakningen, tog tre kulor i bägare...mmmm....de hade min favorit (som bilden) regnbågs smak, sen blev det saltlakrits och polka..... MUMS!!!!!

Men längtar till jag kan ta barnvagnen och ta en promenad och köpa glass, känns helt fel att åka bil för att njuta av glass...... hi hi


Vi shoppade loss lite i Hultsfred, så present till svågerna klar. Han är inte lätt och har inte sett någon önskelista så han får nöja sig med det jag köpt ;)


Vaktmästaren klipper gräset utanför fönster nu (Zimba sitter som en staty och bara glor i fönstret). Jag tycker det luktar så gott med nyklippt gräs, så nu längtar jag till sommaren!!!!

Det fanns så fina barnkläder på family house, men jag väntar med att handla tills jag vet storleken på min bebis. Fanns massa bra till sommaren =)


Jag hann städa toaletten förutom att fixa med gardinen innan jag åkte, så nu har ryggen fått stryk idag. Den värker fint.......

Ha det gott   

Av Sandra - 29 april 2011 10:56

Mina katter har blivit värsta "vakthundarna" på mig. De följer mig vart jag än går. Zimba ligger alltid och sover vid mig i soffan med en tass på mig (oftast på magen). Nu sista kvällarna har han lagt sig i sängen när jag borstat tänderna. Ser ut som han bara väntar in sin matte    

   

Elsa fastnar inte så ofta på bild, men hon följer mig om nätterna. Hon sover bredvid mig hela natten och varje gång jag går på toa (som är måånga gånger varje natt) följer hon med mig ner och sen upp igen och lägger oss.......

Mina sötnosar känner nog på sig att det kommer "hända" något snart som de beskyddar mig   

Jag köpte halsband till dom i Ullared så de skulle få gå ut i sele, men just nu klarar jag inte av att gå ut med dom så de får vänta några veckor. De är inte så intresserade av dörren längre.


Nu ska jag fixa iordning gardinen i barnkammaren, jag köpte en enkel hissgardin men hade inget att rulla upp den på. Men mamma hade på jobbet så nu ska det rullas gardin lite fint.

Sen blir det glass med Johanna, tänkte också gå in på family house och se om jag kan hitta något fint till svågern som fyller år nästa vecka.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards