Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Sandra - 7 juni 2012 21:34

Allt har sommarlov, även sommaren. Vart är bärmen?? Jag behöver inte stekande sol, men ändå så jag kan gå i mina tights och tunika.

Vi har det bra. Jag mår oftast bra, men helt ok är det inte. Kan bara inte säga exakt vad som är fel.


I tisdags var vi heldag i Mörlunda hos Ida och Albin. Nu kunde ju Stina kräla efter Albin lite, men hon är lat och ger upp för fort. När barnen sov åt vi lunch. Jätte-gott!!! Jag är svår att bjuda p.g.a allergier samt att jag är kräsen. Så du lyckades Ida!!!


Onsdag lämnade jag Stina i Vimmerby hos sin pappa. Jag åkte hem och storstädade innan jobbet några timmar. Stina sov gott här när jag kom hem och hennes pappa va kvar. Det är så bra man vill det ska fungera i framtiden, ge och ta, samarbeta. Men kommer nog alltid ha svackor.


Idag var vi hos Erica, alltid lika trevligt och Stina gillar Erica. Vi tog en lång promenad när Stina skulle sova. Sen sov hon 2 timmar och 10 minuter. När hon vaknat tog vi cykeln till Johanna och hennes nya place. Jag blev helt off när jag kom dit, så trött. Men bra man kan va avslappnad med sina vänner och bara slappa.

Innan vi åkte hem stannade vi så Stina fick träffa mormor och morfar.

En underbar dag om man glömmer det låga bs för ett tag sen, 2,6..... hatar hatar........


kram

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards