Alla inlägg den 15 april 2012

Av Sandra - 15 april 2012 08:15

Men här lyder det:

När Stina är borta sover katterna på matte.


Mina katter avgudar Stina, det märks. Hon får slita och dra i dom som hon vill och de komme rändå och lägger sig bredvid henne om hon leker på golvet. Men när hon är borta är de runt mig hela tiden. I natt hade jag två katter som skulle sova på mig. Lite gulligt men trångt.


Jag fick känning vid 01 i natt. Vaknade av ett ryck och mådde illa. Reste mig och började skaka. Låg på 3,0 men kändes att det sjönk. Mosade i mig lite onyttigt, hade ingen banan hemma som jag brukar äta.

Slocknade och vaknade på ett blodvärde 16,4. Fy för denna sjukdom!!!!


Snart jobb, gårdagens pass var riktigt skoj. Det är kul när man har kul på sitt jobb. Men sen kan utvecklingstörda vara lite för ärliga ibland........jag fick meningen:

- Är du gravid, du har gravidmage.

Men det är ju bara försöka skratta och inte lyssna. De är ju ändå underbara dessa barn och vuxna jag jobbar med.


Ha en bra dag!

  Stina och jag i mars   

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards