Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Sandra - 8 mars 2012 19:17

Jag har letat som tokig på nätet efter en vagn jag såg i affären. En sån vill jag ha kände jag!!!

Det var en sulky och på sidan hade den en ganska stor handlingskorg. Perfekt ju!!!

Någon som vet vad det kan va för vagn???


Denna vecka har jag/vi varit på öppna förskolan/babycafe varje dag. Stina har sovit efter det mellan 1½-2½ timma. Ganska bra om man tänker på ehhen 30 minuter som annars.

Kvällarna somnar hon i sin säng men jag får hålla handen. Idag tog det 10 minuter, igår 40 minuter.

Idag var vi i Vimmerby med Maria ocg Elsa så Stina va nog extra trött. Vi åkte direkt från öppna förskolan i Vena så det blev en heldag.

Blev lite shopping.

  • randig tröja till mig
  • vit bodu Stina
  • rosa body Stina
  • Turkos body med stjärnor Stina
  • Röd tröja Stina
  • Hårspännen Stina
  • Tre flaskor baccardi breezer till mig

Nu sk ajag prova kläder inför lördagens fest. Årsfest med motorklubben. Jag tror tyvärr allt sitter för tight. Jag hoppas inte jag blir dålig bara, min hals börjar bli förkyld. Jag får ofta förkylningar som sätter sig på rösten så får se imorgon hur jag låter.


En härlig dag och en väldigt bra vecka!!!! Elsa och Stina fikar =)

 


Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards