Alla inlägg den 10 april 2012

Av Sandra - 10 april 2012 21:30

 

Vi gick hem i regnet idag och då åkte regnskyddet på. Det gick inte många sekunder innan ett huvud ploppade ut. Vad gör man??? Jag skrattade och va glad det inte vräkte ner regn. Klar hon vill se vad som händer, det gör man ju inte inna i vagnen.

Det är som vantarna. Tar inte många sekunder innan hon tagit av dom och slängt dom på backen. Hennes små fingrar blir så kalla, men vad gör man!!!


Imorgon är det planeringsdag med jobbet, det ska bli skoj att träffa alla. Stina åker till sin pappa över dagen. Jag hämtar henne efter planeringsdagen och vi drar till mamma för hon fyller år. Vi firade henne i söndags men eftersom hon fyller så åker vi dit en sväng. Sen ska jag äntligen klippa mig!! Det blir bara luggen och tunna ur det lite. Det får växa ett tag till.

Detta gav Stina sin mormor   

 

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards