Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

värsta känslan

Av Sandra - 1 juni 2012 21:35

Så hemsk lämningen va idag. Lämna en gråtande och skrikande dotter som bara vill följa med mamma. Så hemskt. Men jag försåkte vara stark och vinkade glatt och sa hejdå efter mcyket kramar. Men utanför dörren brast det, tårarna kom. Tur det regnade för då kunde jag gömma mig under luvan. Det var den värsta känslan jag varit med om. Den höll i sig flera timmar, släppte först på jobbet.

Gick och hämtade min bil i verkstan och gissar jag såg lite rödgråten ut. Nu är den hel och fin och jag hoppas den får vara det länge. De har bytt spjällhuset så den delen av motorn ska ju klara sig.

Bara bilstolen som ska i men de har tagit bort alla bälte så jag bad svågern om hjälp igen. Åker dit innan jag hämtar dottern på söndag.

Nu ska jag slappa till Skilda världar innan jag föröker sova.

Jag vet att det alltid kommer vara jobbigt att lämna Stina, men jag hoppas verkligen jag slipper denna ångest någon dag. Jag tror det hade kännts bätre lämna henne skrikande om jag visste det var över dagen som dagis, men nu är det 2 dygn. Hon förstår ju inte varför mamma överger henne. Det kändes verkligen som jag övergav henne.

Kram på er

 
 
Bisan

Bisan

2 juni 2012 19:16

Förstår känslan , tåget mot Stockholm gick med gråtande dotter & jag ensam kvar på perrongen
Även om hon ju är betydligt större & visste hur underbart kul helgen skulle bli så värkde mitt hjärta

http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards