Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Sandra - 31 maj 2012 13:02

Stina sover sen 1 timma och 15 minuter. Somnade i bilen hem från Vena (öppna förskolan). När hon sover brukar jag plocka ocj städa, men idag kände jag bara nej. Jag satte mig i soffan med datorn. Bara ha det lite lugnt. Jag har läst lite protokoll och surfat.


Tror Stina drömt nåt i natt för idag är hon stor tjej. Hon kravlade till mig från hallmattan till toan ca 3 meter. På öppna förskolan släppte hon en hand så nu går hon när man håller i en hand. Hon gick t.o.m nästan själv. Hon höll bara i Susannes skjorta och hock några steg till mig. Gullunge!!!! Så fort det går, bara över en natt.


Skrev ju igår jag inte ska köpa sulky på ett tag. Blir nog till vintern typ oktober kanske. Då har jag börjat jobba. Men den vagn som lockar nu är faktiskt en Emmaljunga scooter. Jag har kollat på många Brio, Kronan, Carena men gillat denna bäst. Alla har ju olika krav på vagnar och denna passar mina, men ska självklart ha en röd.

Men när det väl är dags att handla ska Stina och jag dra med oss Erica till Lindköping så vi kan klämma och prova vagnarna.

 


I helgen blir det jobb, fredag och lördag. Ledig söndag så det blir möte i Gnagaredalen och hämta Stina. Hon ska va borta 2 nätter igen. Går fort mellan gångerna. Få se om hon är gladare imorgon. Jag ska hämta min bil  i verkstan så ska åka med Stina och henens pappa till Vimmerby. Så kanske är en lugn bilfärd iaf och så stannar jag där en stund tills hon känner sig trydd. Han har flyttat så nya ytor att undersöka.


Nu ska jag nog plocka lite ändå. Vi ska åka och lämna pappas bil när Stina vaknat så kan ju packa ihop våra saker.


  

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards