Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Sandra - 9 maj 2012 21:05

Jag har haft hemsk huvudvärk senste dagarna och det betyder att jag är dålig mamma. Eller jag känne rmig som en usel tråkig mor. Stina verkar inte märka min slöhet utan hon tjatar på.

Jag tror att det är en biverkan från de smärtstillande jag äter för händerna. Jag brukar ha huvudvärk, men inte sån här.

Så bara att välja.....hemsk huvudvärk eller värk i händerna. Jag väljer händerna för då mår jag bra och kan va på benen. Ska testa utan smärtstillande några dagar och se omd et ändras nåt.


Jag har ett viktigt papperarbete som väntar, börjar bli stressad när folk tjatar. Men att sitta med det och huvudvärk funkar inte.


Stina och jag har varit hemma idag. Hon har lekt jätte-bra. Jag har kunnat plocka in all ren tvätt och dammsugat. Det är väldiga framsteg för oss. Hon försökte krypa efter dammsugaren men gick inte så bra. Hon försöker verkligen krypa men går inte. Så hon får lite utbrott ibland när det inte går som hon vill.

Hennes stackars mage är inte bra heller. Nu piper hon i sömnen, förstoppad. Vi har inte gett mjölk på 2 veckor nu så tror inte det är mjölk, men ska köra till måndag och sen får vi se vad bvc säger.

Hoppas jag mår bra imorgon så ska vi dra till öppna förskolan, terdje gången denna vecka. Men får passa på innan de tar sommarstängt. Ingen aning om vad vi ska göra varje fm i sommar. Kan ju inte våldgästa Ida och Albin varje dag hi hi.


Min stora (lilla) kärlek! Fatta att hon är 1 år om två veckor!!!! Då blir det kalas.

   

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards