Alla inlägg under april 2012

Av Sandra - 1 april 2012 21:22

Jag älskar folkrace och jag vill inte sluta med det på länge. Men tyvärr hinner jag inte så mycket just nu. TYvärr vet jag inte om jag ska säga egentligen, tiden går ju till Stina. Förra året tog jag mammaledigt även från det mesta av folkracearbetet. Men nu ska jag tillbaka om jag hinner. Ska ha två tävlingar i år som jag vet om.

Men det jag har svårt för i folkrace är faktiskt det blåsta förarna. Ibland undrar jag hur vissa av dom hittar till gaspedalen, de är så tröga!!!! Men sen finns det de som är underbara och roliga. Jag har förståelse för att det blir arga, men när det verkligen är blåsta så ska de inte där att göra. De bara förstör sporten.

För dom förstår ju inte hur mycket jag och alla andra tävlingsledare kämpar för en tävling och att hålla sporten vid liv. De ska bara ha och ha och pratar illa om oss. Grrrrrrr.... tänk om vi alla skulle strejka en månad, då blir det ingen folkrace.


Idag har jag haft Aloe vera party. Vi blev inte många, men hade trevligt. Stina sov igenom hela partyt. Hon som sällan sover länge.

Sen var det bara mitt knä som gällde. Jag kunde inte göra nåt. Försökte plocka i hennes "nya" garderob men det var hon inte glad i att jag gjorde.

Matias var här och satte upp grinden i trappan, så nu kan Stina lära sig gå. Krypa hoppas hon tydligen över.

Stina fick följa med på folkracemöte. Det gick bra första stunden, men sen blev hon trött. Trots tröttheten så höll hon tal hela vägen hem. Men det är ju bra hon somnar i sin säng istället. Hon somnade på 10 minuter.


Jag tror jag har en separationsfas från Stina nu när hon kommit över sin. Kan inte sova utan henne. Ligger bara och väntar och längtar..... hoppas väl det också går över!!!

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards