Alla inlägg den 5 april 2012

Av Sandra - 5 april 2012 21:53

Jag borde verkligen lägga mig. Kom nyligen hem från Gnagaredalen och lite förarbete inför morgondagens folkrace. HUr länge man är jobbar så tar det inte slut. Var inte helt färdig med mitt, men åker in runt 7 imorgon och fixar.

Jag lämnade Stina innan jag åkte till Gnagaredalen. Kvällen har gått bra, men nu hemma är det jobbigt.

Jag vet jag måste vänja mig, men att vara hemma är sjukt jobbigt just nu. Att lägga mig och sova lockar inte. Har ju en period då jag inte kunnat sova utan Stina. Låter helt sjukt. Men jag vänder och vrider på mig och kan inte somna. När Stina vaknat och kommer tillm ig slocknar jag direkt.

I natt är inte Stina här, men hoppa skunna somna. Klockan ringer vid 06 för dusch och packa mat till folkracen.

Vad jag ska ha på mig vet jag inte. Gummistövlarna åker med iaf.


Igår....var en hemsk diabetesdag. Jag hade 3 hemska känningar. När jag åker ner under 3 blir jag helt lustig. Men Stina verkar inte märka att mamma blir konstig. Hon börjar däremot bli nyfiken på det jag äter vid känningar som dextrocol, godis, saft och annat sött.


Ska nog testa sängen, John blund kanske hittar till mig. Imorgon folkrace!!!! Tjohooooooo!!!!

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards