Alla inlägg under mars 2012

Av Sandra - 4 mars 2012 11:16

Kanske skriver endast för mig själv idag.  Ingen som kollar min blogg längre kanske?


Jag har svårt att hålla mig borta, blir ett beroende att blogga.


Nu var tanken diabetes. Som jag sa till en ny vän när vi va ute häromdagen:

Hjälper inte att avsky diabetes, den finns ändå kvar.

Då var vi på långpromenad och jag kände mig svag. Tog bs och låg på 2,6. Åt massa dextro och en banan. Vi gick viadre. Hemma sen låg jag på 5,3. Jag fortsatte dagen som vanligt och på kvällen låg jag på 14,5. Jäkla skit!!!!


Igår blev också en promenad och jag blev svag. Men det låg bara på 3,9 så jag hann inte bli så dålig.


När det är nere mot 3 kan jag börja sluddra, skaka, bli svag, törstig och annat.


Nu ska jag snart bege mig mot jobbet. Mår inget vidare. Jag TROR att jag hade ett gallstensanfall imorse. Symptomen visar på det. Men Stina sov hos sin pappa i natt så jag fixade det bra.

Allt är så bra nu, nya vänner, älskar öf och allt socialt, underbar unge, härlig familj och bara mår allmänt bar om jag slutar tänka påalla mina "skikdomar och värk".


   Mitt liv, men inte min mage.

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards