Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Sandra - 7 mars 2012 13:37

Ni blir nog inte av med mig än iaf. Tack för era kommentarer hoppas de kommer ibland.


Jag har en bra period. Jag mår suveränt!!!

Känner enorm lycka av mitt liv och nästan allt p.g.a Stina. Vi har träffat så många nya underbara människor och några som jag tror kan bli långvarig vänskap mellan mammor och barn.

Har mina äldre vänner som jag är så tacksam för, min underbara familj och min lilla underbara Stina.


Jag har mina sjukdomar och det är grymt jobbigt. Hur jobbigt det är syns nog inte på mig, jag tänker positivt och försöker leva livet trots sjukdomar i mängder. Jag är alldeles för tjock, men den dagen kommer då jag lyckas få bort lite mammavikt. Denna omgång försvann 3 kg, men nu äter jag inte så nyttigt.

Visst vill jag träffa kärleken, men förshoppningsvis gör väl även jag det någon dag. Men hr man träffar HAN har jag ingen aning om. Inte på öppna förskolan iaf och där tillbringar vi massa tid.


Stor kram till er där ute och tänk positivt så löser sig det mesta!!!!

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards