Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Sandra - 21 februari 2012 21:27

Jag ska ha Ale Vera party 1 april, eller forever living eller må bra stund. Många namn.....

Jag har bjudit in 23 stycken, hoppas på att iaf 6 stycken kommer.

Jag har fastnat för några av produkterna som finns. Skulle gärna testa fler men allt osm är bra kostar.

Heat lotion använder jag på mina onda muskler, helt underbar mot smärta.

  Jag är lepsylberoende och har många gånger försökt sluta. Detta hjälpte lite. Jag använder fortfarande mycket lepsyl, men nu har jag det inte i byxfickan och gnor massa varv på munnen. Nu ligger det i väskan och jag duttar bara på lite.

  Denna har jag inte, men har fått testa såna testförpackningar. Jag har då smörjt in mina hälar som spricker hela tiden. Det hjälper. När det är som värst drar jag på detta med plåster över, perfekt. dens ka köpas 1 april.


Så använder jag Aloe Vera gelly flitigt. Den tuben står på skötbordet men ska snart i skötväskan. Den smörjer jag småsår med och just nu Stinas röda rumpa. Hon tiver sig ofta på magen så då smörjer jag där. Det är ren aloe vera så är perfekt för barn och vuxna. Ha i skötväskan om barnet skulle ramla, bränan sig eller nåt.


           Så hoppas några kommer. Jag testbakade muffins idag och de blev himla goda. Så blir att göra en rejäl sats till dess. 

     

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards