Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

vikt och barnlös helg

Av Sandra - 14 februari 2012 19:26

Jag gillar att blogga men just nu finns varken tid eller ork. Ska dra ihop några rader nu iaf.


Vikten går ganska bra. Just nu har jag en svacka, men när jag vägde mig efter 2 veckor hade jag gått ner 2,6 kg. Fredag är det 3 veckor och hoppas det sjunkit lite till. Mitt del mål är 4 kg till, sen är det bara att kämpa till varje delmål.


I helgen ska jag vara ifrån Stina länge enligt mig. Jag ska på årsfest i Älmhult så hon blir hämtad 8.30 på lördag och jag kommer väl hem söndag em igen. Det kommer bli sjukt jobbigt. Jag kunde inte ens föreställa mig vilket band man får till sitt barn.

Men just nu är hon i en jobbig fas och hon tar slut på mig. Visst orkar man, men när hon väl sover så är jag helt slut. Så får tänka att det är bra för både mig och Stina att jag får vila lite och sova en natt.


Det ska bli kul i helgen att bo på hotell och äta god mat (förhoppningsvis god, förra äret va inte bra). Det jag har problem med som vanligt är kläder. Det får bli den klänning jag hade i julas på kvällen, rutig och lite tantig enligt mig. Men med högklackade stövlar, örhängen och ett leende borde det gå.

Resväskan är framme och jag har börjat packa. Stinas ska jag packa imorgon. Det svåra där är all mat jag ska skicka med.


Denna klänning blir det:

 


 
 
Beatrice

Beatrice

15 februari 2012 08:16

Låter bra med lite smink o öronhänge & ditt leende för lyckad helg. Jättefin klänning tycker jag .
Förstår vad du menar om lämna Stina , jag har fortfarande ångest efter alla år då jag måste .
Kul att vikten minskar , kämpa på du

//kram

http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.com

 
Ida

Ida

15 februari 2012 16:34

Hej
Hoppas du får en jättebra helg trots saknaden efter Stina. Jag brukar tänka som så att man måste också ta hand om sig själv för barnets skull. Stina mår bättre med en utvilad mamma än med en trött mamma. Du måste ta hand om Stinas mamma :)
Vi ses. Kram

http://www.ida-mamma.blogspot.com

Sandra

15 februari 2012 19:32

Jag ska ta hand om Stinas mamma. Ha det så skoj ni hela veckan =)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards