Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

fullbokat är underbart!

Av Sandra - 9 februari 2012 19:37

Jag känner inte jag har något vettigt att skriva denna vecka, men det har jag ju aldrig hi hi


Allt rullar på. Jag är ganska slutkörd av denna "fas" Stina är i. Hon är enormt gnällig här hemma. Hon vill inte göra något alls, bara sitta i knät och det är inte bra det heller. Mellan 16-17.30 är värst. Då är vi själva, dagarna försöker jag hälsa på någon eller va på någon aktivitet.

Men den timmen eller timmarna kan det bli är hon hopplös just nu. Hon får inte somna innan 17.30 för mig även att hon vill. Då skulle hon vakna ännu tidigare än som nu 5-6.


Idag åkte vi till Mörlunda och träffade Ida och Albin. Alltid lika trevligt. Så lugnt och skönt att bara umgås. Barnen satt och lekte och snodde saker av varann. Nästa gång måste kameran fram (laddar batteriet nu sen ska den va i skötväskan).

Vägarna var inte så roliga men jag kör lugnt så gick bra.


Nu kommer en fullbokad helg och jag ska försöka ta massa kort.


Fredag:

  • Rus samtal med chefen, men Stina ska med så tror inte det blir så allvarligt. Men jag har stort behov att prata om hösten och hur jag ska fixa jobba med dagis och så.
  • Träffa BÄSTA BÄSTA Johanna, Stina längtar så efter gudmor
  • Hämta syster Carina, Noah och Elsa vid tåget
  • Bus med syskonbarnen
  • Carina och jag drar till kalas för lillasyster Leena med må bra stund. Stina får gosa med mormor, morfar och kusinerna
  • Zzzzzzzz

Lördag:

  • Pulkaåkning och kalas för Leena och Adele. Lilla tjejen blir 2 år

Söndag:

  • Lämna Stina hos sin pappa
  • Sola
  • Jobba 14-21.15
  • Zzzzzzz

Nästa vecka är fullbokad oxå. Har tänkt att åka på öppna förskolan i Hultsfred, Vena och Mörlunda. (Någon som vill med?)

Stina älskar verkligen dessa träffar så då tar vi och hälsar på alla   

Ha en trevlig helg!!!

 
 
Beatrice

Beatrice

10 februari 2012 09:31

Låter som en toppen helg vi kommer ju ses , kul med mys med mammalediga . Hoppas ditt samtal gick bra & hösten känns ok ?
//kram

http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards