Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

skriver väl några rader

Av Sandra - 7 februari 2012 12:49

Här är det tyst. Stina sover. Vi har varit på öppna förskolan idag och hon somnade så fort jag satte henen i bilen, jag hann inte ens starta bilen.

Men idag var hon vaken 5.30 så vid 11.30 va hon ju trött. Annars höll hon god min hela tiden, vi trivs verkligen på öppna förskolan. Bara sitta och leka är trevligt, behöver inte prata med alla.

Nu har Stina iaf sovit 1 timma o 10 minuter än så länge. Jag har plockat och styrt i köket och med henens skötväska. Jag är så trött  på den, vill ha en ryggsäck istället för jag har problem när jag ska bära in allt helst nu när hon sov.

Jag packade i allt i ryggsäcken Stina fick i julklapp men med mina mediciner o sånt så fick det inte plats. Ska testa en annan ryggsäck som är större, som vi köpte på rean. Rosa med hundar på.... får duga.


Jag känner mig trött i ögonen nu, borde lagt mig när jag la Stina. Men nu sitter jag ju här och bara slappar. Vi ska åka till mamma sen, blir mycket bil nu när det är så kallt. Stina ska bada där och jag ska ta mig en promenad ensam. Så skönt ju!!!


Jag fick det jag beställde från Me and I igår. Inget kul, Stinas tunika 74/80 va lagon nu och mina tights va för stora. Jag skickade tillbaka båda. Tog en större storlek till Stina så hon kan växa i den annars blir det bara en kort tid hon kan ha den ju och sen ett par mindre tights till mig. Hoppas det blir bättre.


Jag har inte så mycket att skriva om, livet flyter på. Älskar min tjej mest av allt och trivs med mammalivet. Diabetesen har skött sig sen jag började äta lite mer, 2 soppor om dagen blir det nu.

Jag läste en annan blogg igår om förlossningsberättelse, jag tror jag skrivit min här. Men jag satt och blev tårögd för tänkte tillbaka på de dagar jag låg på förlossningen. Underbara Johanna som stöttade och den underbara personalen och sen kom det underbaraste som finns...Stina.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards