Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Sandra - 3 februari 2012 14:22

Stina sover äntligen och vad gör jag... sätter mig vid datorn.

Idag är vi hemma hela dagen. Tanken var att ta bilen till mamma och va där lite, men nu är mamma magsjuk. Jag är så gott som bra, men ä rfortfarande väldigt seg i kroppen. Stina är lite gnällig idag, hade lite feber imorse. Hon har vägrat sova så jag är helt slut.

Efter lunch brukar hon somna lätt. Hon somnade men när jag la henne i sin säng blev det liv, sen har hon varit vaken. Räckte med powernap på 5 minuter.

Nu sover hon iaf, hon kämpade emot emn jag vann.


Detta med hennes säng blir värre och värre. Jag vet inte vad jag ska göra. Tycker jag har testat allt för att få henne att sova där iaf korta stunder. Hon har sovit hela nätter nu ett tag och det är skönt, men fortfarande hos mig.

Nu avvaktar jag nog ett tag ocg ser om hon börjar somna bättre kvällar då kan man ju testa hennes säng.

Om det är separationsfasen så brukar det vara när de är mellan 7-9 månader. Hon är ju 9 månader om 21 dagar, så hoppas det avtar mer o mer denna onda cirkel.


SOPPOR! Ja idag kör jag igång igen, mår så pass bra. Efter första veckan har jag gått ner 2 kg. Lite för magsjukan med kanske. Kör en vecka till sen kanske det blir att börja äta lunch.

Ville äta med Stina men hon äter så tidigt. Hon lägger sig så tidigt och för att få ihop dagarna med mat blir det dessa  ca tider för henne.

5 välling (hon somnar ofta om sen)

8 gröt

11 lunch

13.30 mellanmål ex. frukt, pure

15.30 mat

18 välling

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards