Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Sandra - 31 januari 2012 19:32

Jag kan fortfarande inte förstå hur man kan älska en liten tjej så mycket. Är ju så det gör ont ibland, kan bara sitta och titta på henne. Det är så mycigt att lägga sig när hon redan sover i sängen (men hon ska få lära sig sin säng med tiden, små steg tar vi).


Jag mår toppen. Kanske inte är bra att äta som jag gör med diabetes, men är pigg. Dricker 4 soppor och avslutar kvällen med att äta ett litet kvällsmål. Igår tog jag även en frukt när jag tränade.


Igår blev det pulka hos mormor igen. Stina flaxar med armarna som en pingvin i pulkan. Matchande mössa hon fick idag, det är min gamla.

   


Idag var vi på öppna förskolan som Stina älskar. Hemma hade jag bestämt mig för att dammsuga och torka golv. Jag brukar lämna Stina hos mormor när jag ska golven ordentligt annars. Men Stina va helt med på noterna. Hon lekte och tjattrade när jag städade. Hon pratar som en galning nu....ba ba ba ba.

Stina fick ett par sandaler av mormor, storlek 19. Hon har helt klart ärvt mina fötter...små. Hon har nu storlek 15 i strumpor och de är stora.

Bara på de senaste dagarna har Stinas hår växt massor. Så härligt!

 




Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards