Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Sandra - 30 januari 2012 12:42

Vi har varit hemma från badet en stund nu. Stina sover i vagnen, snart 50 minuter. Jag försöker hålla mig still så hon inte ska vakna än. Ganska skönt att bara vara en stund.

Jag har hemsk värk i nacken. Kanske efter badet, man spänner sig ju lite i vattnet. Ska till sjukgymnasten sen som tur är.

Om vi ska prata värk så blir mina händer värre. Jag använder mitt handledsskydd ibland men inte ofta. Nu har den andra handen blivit hemsk. Ska till arbetsterapeuten om 2 veckor igen få se hur det är då.


Jag pratade med min bvc-sköterska idag.  Jag ringde om välling (gluten) och sömn. Hon sa nu det jag länge tänkt på med sömnen. Flytta tillbaka Stinas säng till mitt rum och backa några steg. Det är ju ganska självklart Stina inte är redo än. Just nu är också sämsta perioden att lära barn somna själv. Sängen står åter vid min säng.

Hon tyckte också jag skulle testa att hon somnar själv dagtid eftersom hon somnar lättare då. INte 5-minuter eller nåt utan antingen ligga bredvid eller nåt. Det ska jag testa för efter lunch somnar hon så lätt. Problemet är ju att vi inte är hemma varje dag vid lunch. Vi tar en dag  i taget.


Vi testade pulkan förra veckan, blev inte långt utan på mammas gård bara. Men gillades!

 

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards