Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

snorunge

Av Sandra - 9 januari 2012 09:46

Idag har jag huvudvärk! Det är faktiskt ett tag sen jag hade det hela dagen, det brukar försvinna efter frukost.

Kan ju ha lite med sömnen att göra. Stina har sovit hos mig hela natten, piper och skriker isömnen nu när hon är sjuk. Vi har ju inte varit vakna längre stunder men jag vaknar ju av hennes illvrål så får jag hålla om henne lite tills hon lugnar sig. Vi sov iaf till 07.45 med ett matupphåll vid 05.05


Jag hittar inte mina nycklar hit!!! Fattar inte vart de är. Men det va ju lite mycket igår. Skulle ge pappa bilnyckeln och mamma skulle ta Stina så har jag otur ligger mina nycklar på parkeringen. Har letat i jacka och väska, mer ställen finns det ju inte för mamma använde sin nyckel hit.

Tänkte springa ut när Stina sover. Jag gillar inte lämna henne, men är väl ca 10 meter till parkeringen så hon blir ju inte själv länge.


Idag går mina tankar till bästa vännen Johanna som börjar sit nya äventyr, nytt jobb, ny stad....... Göteborg.

Saknar henne redan, men tycker att hon är så stark som söker jobb på annat ställe och vågar flytta dig själv. Det kan jag önska jag gjort ibland. Nu blir det att bo här och jag stormtrivs ju, men kunde ju testat lite annat innan jag blev 30 +.


Denna underbara låg i min säng när jag la mig igår.    Lite rosig om kinderna av febern.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Ovido - Quiz & Flashcards