Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Sandra - 5 januari 2012 21:46

Ännu en härlig dag förutom kvällen.


Vi var hos Ida och Albin några timmar på fm. Trevligt som vanligt att träffa mammorna. Stina fick åk i lilla bilstolen så hon satt fram, vilken skillnad på henne. Lugn och nöjd, satt och lekte med sin vante.


På kvällen var jag snäll mot syster och åkte på ljusparty hos henne. Stina fick hänga på för hon har ju knappt sovrutiner nu. Jag kände dofterna så fort jag gick in i rummet. Jag handlade faktiskt, men detta var sista ljuspartyt jag går till.

Stina skötte sig bra. Skrek hela vägen till Storebro, hon avskyr att åka bil i mörker. Sen vägrade hon äta, annars brukar hon sluka vällingen på kvällen, jag mosade en bit banan så hon hade nåt i magen. Men hon var glad och nöjd, nyfilen på allt.

Hon somnade så fort jag satte henne i bilen hem.

Hemma lyckades jag lägga henne i sin säng och hon sover fortfarade efter 1½ timma. Dessa tre kvällar har fungerat bra så ska ta det i vår takt med sövningen. Den dagen det känns ok kör vi 5-minuters!


Fick min mobil såld idag så nu är jag på jakt efter ny. Komme rinte kunna ha min gamla länge, den stänger av sig och displayen blir vit. Inte nåt man kan ha förstroende för!


GODNATT!!!


Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards