Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Ekströms dessert

Av Sandra - 4 januari 2012 19:19

Ska få ut lite bilder tänkte jag. Satt och kollade datorn och har massa fina. Nu även från dopet, tyvärr ingen perfekt bild men minne iaf.


Idag provade jag Ekströms färdiga pannacotta. Blev lite mycket med två på en dag, men fick ju två besök. Nästa gång ska jag testa ha på lite kiwi och vindruvor. Behövde nåt sött på.

Först fick Maria provsmaka med blåbär/hallon, sen JOhanna den med choklad. Jag hällde på chokladen innan den hann stelna så den hamnade i botten... men men man lär sig av sina misstag.

    


Jag har bestämt bilstol till Stina nu. Blev dyrare än jag tänkt, men denna va halva priset så då slog jag till med en ny och bra märke (en röd fin). Den kan jag ha både fram och bak i bilen, så vart jag har den är mitt val.

Köpte även solskydd och hoppas att det fungerar som jag vill. Det på fönster är inget att ha enligt mig.

   


Här kommer nyårskort.     


Lyckades med sövningen på 25 minuter idag också. Ska testa detta ett tag nu. Hon sover ju fortfarande efter en timma nu, så funkar tydligen.


Avslutar med ett kort från sommaren och en varm dag på Astrid Lindgrens Värld. Så liten min skrutt är.

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Ovido - Quiz & Flashcards