Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

????

Av Sandra - 3 januari 2012 19:26

Mitt huvud har bara snurrat idag. Så mycket jag funderar på hur jag ska lösa.

Blir nog bloggande ett tag till då jag blivit testpilot för ekströms färdiga dessert:

 

Det ska man ju blogga om så det gör jag. Idag gjorde jag första förpackningen. Dum som jag är och gör saker innan jag tänker misslyckades jag med två, men de andra två ska jag garnera med blåbär/hallon imorgon och bjuda Maria på.

I den misslyckade är det choklad och jag tror allt Johanna och jag ska testa den. Går ju alltid spotta ut... hi hi..

Kort kommer på resultatet.


Stina har sovit en timma nu!!!! Läänge sen. Idag la jag henne direkt i min säng och la mig bredvid 5 minuter. Få se om jag testar lägga henne i sin säng sen. Hon verkar ju inte gilla sin säng alls.


Är lite nyfiken på vilka ni är som läser här. Kan ni inte bara säga hej....   

Jag har ju inte massa besökare men ca 40 om dagen och jag tror inte det är samma person som kollar 40 gånger.


Hoppas hoppas Stina sover för natten, jag tänkte kolla Irene Huss nu, utan Johanna tyvärr.

 
 
Emma

Emma

3 januari 2012 19:55

Jag kikar in då och då.. har för tillfället lösenordsskyddat min blogg nu.. jag skriver aldrig ändå.. har liksom inte tid.. roligare att läsa andras.. tycker inte du ska ta bort din blogg.. då har ju inte jag nåt att läsa =) Nä men ett tips att bara göra den synlig för dig. Då får du ju din dagbok som bara du kan läsa! Plus att du har säkert en del som du skrivit om den lilla som du vill kika på längre fram ;) Jag läste längre bak i min blogg när jag var gravid. Det var jätte kul att läsa det nu =)

Ha det fint!!

http://diabetesemmis

 
Ingen bild

Marie E

3 januari 2012 20:00

Jag läser! Vi bodde nästangrannar när vi bodde hos våra respektive föräldrar. Vi lekte massor!!!

Sandra

3 januari 2012 21:50

Ja jag vet vem du är. Hur är allt med dig nu?

 
Leena

Leena

3 januari 2012 21:09

Hej!

http://www.luunaslife.blogspot.com

 
Ida och Albin

Ida och Albin

4 januari 2012 12:39

Jag är ju här inne då och då. Det ingår i min dagliga koll av bloggar som jag följer. Vi ses. :)

http://www.ida-mamma.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards