Alla inlägg den 12 december 2011

aj

Av Sandra - 12 december 2011 20:44

Jag tror att jag tål ganska mycket när det gäller smärta efter allt man gått egenom. Det sa dom på bb med... hi hi

Men ikväll har jag ont.

Vänstra armen kan jag inte lyfta upp ordentligt då kommer denna hemska värk i tummen. Nu i em har jag fått mer och mer ont i nacken och det strålar ner mot ryggraden och höger skuldra och arm. Jag var hos sjukgymnasten idag men det blev inte bättre. Kan det va av badet med Stina jag får så ont???

Jag väntar på mitt svar från röntgen. Jag vet ju att något är fel med min muskler eller nerver, men VAD???

Det jobbigaste är att de går ut över Stina. Hon är ju en riktig knähund men idag har jag så ont. Vi låg istället på min säng lääänge pch busade.


Vi var och badade med Hanna och Wilma idag. Mycket skoj!!! Stina älskar bada och jag börjar att gilla vattnet jag också.

Diabetesen höll sig bra idag. Jag tog inget värde innan för åt så sen frukost, men när vi va klara låg jag på 3,9 så tog en banan och en dextrocol och promenerade hem. Struntade i att ta värdet på em och tog det nu ikväll 5,3....så bra!!!


Nu ska jag sova. Stina sover i sin säng sen över 2 timmar!!! Jag möblerade om igår och jag tor fakiskt det funkar. Igår sov hon ju hela kvällen, men vaknade när jag kom från jobbet så då sov hon hos mig. Hon behöver dock en nattlampa för det har jag märkt när hon sover hos mig. Hon skriker när det är mörkt, så tänder jag lite och hon somnar direkt. Lampan i hennes fönster får vara tänd i natt.


Ha det gott

Av Sandra - 12 december 2011 13:35

Efter nyår ska jag till frissan har jag bestämt. Jag sparar pengar så jag kan göra en slinga eller nåt. Nuhar ju beslutsångesten kommit. Vad ska jag göra med håret!!!

Vad tycker ni?? Låta det växa, halvkort eller kort

1. Så är det nu  

2. Under graviditeten      

3. I början av graviditeten, nu är jag ju mycket större.  


Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards