Alla inlägg den 8 december 2011

Av Sandra - 8 december 2011 14:41

Idag är en underbar dag. Stina är på toppen-humör och badet var toppen. Idag bad jag att få testa dyka så det gjorde vi. Stina sa inget alls. Tänkte efter lite och sen ett stort leende. Hon fick en kallsup innan det när hon plaskade omkring så hon kräktes lite lite. Vad gör man åt det? Det är ju inte så man kan rengöra efter henne........


Idag fick hon fart Stina ha ha. Jag hjälpte henne vända sig till mage men hon tog som fart så snurrade ett ectra varv och av filten. Hon landade inte hårt eller så men blev nog rädd för började gråta. Men det gick snart över.

Hon kan klappa händerna min tös och även vinka. Ska njuta en timma till sen kommer hennes pappa och jag ska på ljusparty. Ikväll ska det bli lite skönt att inte ha sövningen. Lite egentid men kanske inte så roligt med ljusparty.


Vissa dagar kan jag inte förstå att jag verkligen är MAMMA. Denna lycka som kommer med det. Har verkligen haft det hemskt sista 2 åren med sjukdomar, men så kom Stina och räddade mig. Kärleken i mitt liv     

Ovido - Quiz & Flashcards