Alla inlägg den 6 december 2011

Av Sandra - 6 december 2011 18:03

Stina sover, min mage skriker av hunger.........

Idag har Stina varit vaken 5 timmar på em. Jag förstår inte hur hon orkar kämpa emot. Hon leker i ren protest för att inte John Blund ska vinna. Nu somnade hon med flaskan i munnen och jag kunde lägga henne i sängen utan problem.

I natt sov hon ju i sin säng till 23.40 sen hon mig. Mat 03.30 sen sov vi till 06. Helt ok natt.


Idag var vi på öppna förskolan. Det snöade ganska rejält så regnskyddet åkte på vagnen. Kändes konstigt att ta på det men det var så blöt snö så kändes som bästa lösningen. Jag trivs verkligen på öppna förskolan. Jag som alltid sagt att jag aldrig ska sätta min fot där. Nu bara längtar vi båda till 10 januari då det börjar igen.


Idag köpte jag färdigt julklappar till Noah och Elsa. Vad det är svårt att handla till barn. Jag tycker ju presenterna passar, men kan ju även vara så att de är för löjliga för barnen. de växer ju så fort. Adele är också klar. De får ett paket var, kanske verkar snålt, men jag har inte råd med mer. Julkort finns inte i min värld i år, så sorry alla nära och kära.

Vi gjorde tomtar av Stinas händer idag så mormor fick en liten tomte. Ska lägga upp bild på den lilla tomten men glömde den hos mamma.


Nu verkar hon ju sova så ska hoppa i myskläder, mumsa scones och kolla OC och sen Top Model.

Imorgon ska jag röntga nacken, men slapp Västervik så det blir i Vimmerby. Bästa tjejerna ska med   

 


Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards