Alla inlägg den 5 december 2011

Av Sandra - 5 december 2011 21:00

Fortsätter som tidgare....sömn..... Stina har nu sovit 1½ timma i sin säng. Framsteg!!!!

Natten till idag var jobbig. Vid 02 vaknar Stina med sina skrik. Jag gör välling, hon äter och ser ut som hon ska somna om. Hon får äta i sängen så hon brukar somna av sig själv. Helt plötsligt börjar hon skrika ochs ka absolut inte sova. 2 timmar är hon vaken. Varje gång jag försöker få henne sova gallskriker hon, vill bara leka. Så hon sitter lutad mot mig och leker. Jag ligger ner så hon kan ramla på mig om hon tappar balansen. Efter 2 timmar ramlar hon, men istället för att sätta sig upp slocknar hon på 2 sekunder. Vi sover tre timmar till, men usch så jobbigt att vara vaken mellan 2-4.


Lite bilder från senaste veckorna.

 



Ovido - Quiz & Flashcards