Alla inlägg den 4 december 2011

Av Sandra - 4 december 2011 20:48

Jag har börjat tänka i banorna att göra mig av med mina katter. Men de är ju så goá!!! Vad gör man med 2 6-åriga katter? Ingen som vill ha dom ju. Men jag har inte beslutat mig än. Vad tycker ni???? Avliva är så hemsk tanke!!!

Därför tänker jag tanken att bli av med dom:

  • Bästa barnvakten är kattallergiker
  • Jag hinner inte med dom sen Stina kom
  • Det märks på Zimba jag inte har tid, har har ingen ro och skriker ofta när Stina sover.
  • Det kostar tyvärr

Gissa vem som sover i min säng??? Mamma har varit barnvakt när jag var på möte. Hon hade också försökt Stinas säng med lyckades inte heller, Konstigt.... idag sov Stina 2 timmar hemma hos mamma i deras resesäng. Varför funkar då inte Stinas egen säng. Hmmmmm


Mötet gick bra, trevligt och lugnt. Jag fick lite energi för folkrace. Jag älkar denna sport och jag vill inte sluta, men har inegn motivation alls. Jag har nu tre protokoll och lite annat som ska skrivas, men när. Får lite panik av detta för som dagarna är nu har jag inte en minut över. Det är ju Stina som är fokus och barnvakt tar jag bara om det är jobb, möte eller sjukgymnast..... elle nåt speciellt. Skulle inte ta det för att ha tid med skrivarbete.


Nu ska läsa lite bloggar inna jag kryper ner bredvid min skrutt. Mitt öga rinner hemskt idag så ska skölja det ordetligt med vatten. Så mascara är inte att tänka på dessa dagar med ögat. Får gå osminkad.........



 

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards