Alla inlägg den 1 december 2011

Av Sandra - 1 december 2011 21:35

Hur mycket jag än älskar min dotter behöver jag llite egentid. Jag rukar ha den om kvällarna och få massa gjort och även kunna slappa. Nä nu sover man inte längre. Det har jag ju skrivit om ett tag nu.

Ikväll slocknade hon efter vällingen vid 18, jag satt länge med henne för söver fortfarande i famnen. Men så fort jag la ner henne i sängen börjar hon illvråla.

Hon fick då vara vaken så jag kunde äta. Två timmar senare gnuggar hon sönder ögonen, men varje gång jag försöker få henne att sova kommer detta vrål. Som om hon har ont. Vi gick ner och hon fick lite bananpure i magen.

Vi satte oss vid tv:n och hon slocknar sittandes.

Nu ligger hon helt utslagen i min säng. Jag kommer låta henne vara där nu när hon äntligen har fått ro. När förkylningen är borta hoppas jag hon återgår till våra rutiner som jag tyckte funkade toppen.

GODNATT

Av Sandra - 1 december 2011 09:54

Inget babysim idag, känns så tråkigt. Men Stina har fortfarande rinnande näsa och ena ögat. Jag tvättar ögat med vatten och har i nässpray så hoppas det blir bättre. Igår fick hon en alvedon på kvällen för att kunna sova men det hjälpte inte.

Jag har inte lagt mig innan 23 på ett par kvällar nu.

Igår va jag med Johanna och Stinas pappa hade henne. Jag kom hem strax efter 20 och hon ville inte sova i sin säng med honom heller. Jag tog över men då blev hon så glad att se mig så pigg som bara den. Hon låg och lekte själv till 22.30 Jag låg i soffan och halvsov. Hon leker aldrig så mycket själv!!!

Sen somnade vi i min säng till 05.40 Men hon ska ligga så nära så nära så jag har ont i hela kroppen för man spänner sig.


Nu vaknade älsklingen. Hon har sovit 40 minuter i sin säng!!!

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards