Alla inlägg den 21 november 2011

Av Sandra - 21 november 2011 20:35

Jag är sekreterare i två olika folkracekommitté, Vimmerby och Smålands. Jag har alltid pappershögar liggande med sånt som ska renskrivas. För några veckor sedan gjorde jag klart allt!!!

Nu är högen stor igen. Igår var det möte i Vimmerby, ikväll telefonmöte med småland. Jag älskar jobba med folkrace men detta pappersarbete är inte kul jämt.


Jag har sänkt Lantus igen (långtidsinsulin) och hoppas att mina hemska känningar försvinner. Igår satt jag ju uppe för att motverka, meh hjälpte inte alls.


Sov till 7.30 idag, det är längesen. Stina tog sovmorgon. Vi gick sen till Hagadal för att möta Hanna och Wilma. Vi plaskade i simhallen och barnen hade roligt. Båda somnade i vagnen hem sen. Himla kul var det!!!


Stina har varit lite gnällig em och kväll. Fick nog svaret varför när hon skulle sova. Först kom det lite kräks. När jag skulle byta pyamas och hon låg på rygg såg jag hon "hulkade". Jag la henne på sidan och det verkligen forsade ut. Usch stackars tjej. Hon skrattade direkt efter även att hon var full med kräks. Man vet ju inte var man ska börja, jag tog henne till duschen. Det gillade hon inte när hon va så trött, men det var ju överallt.

Hon somnade snabbt sen med tom mage. Jasg vet inte varför hon kräktes så mycket men kan ju varit stopp i magen. Något behövde komma ut iaf.

Då kommer många tankar i huvudet...hon fick hemlagad kyckling idag för första gången..kan det va det??? Gluten???

Förhoppningsvis kommer det inte mer under natten.


Sov så gott

Ovido - Quiz & Flashcards