Alla inlägg den 19 november 2011

Av Sandra - 19 november 2011 21:07

Usch jag har två katter som har kräkts i några dagar. De kräks ju ibland men inte så flera dagar i rad. De är pigga, de äter... så jag vet inte vad det är för fel. Äckligt är det iaf!!!


Tänkte bjuda på lite bilder från mobilen. Blir besviken på nya mobilen varje gång jag tar kort (suddiga kort), men nu får jag ha denna ett tag.

Idag var jag barnvakt åt Adelé en stund. Vi lekte jag, Stina och Adelé. Mycket mys blev det då Stina och Adelé är väldigt glada i varann. Stinas mobil till vagnen var ju perfekt som halsband.

 

Skedde en olycka så Adelé behövde en tröja. Jag híttade en i hennes storlek som vi fått av faster Ann, med passande mössa. Tröjan kan nog Stina ha om ett år, men mössan ska hon ha nu på hösten. Hon avskyr att knyta mössan så ska testa en utan snöre.

 

Kan tillägga efter en eftermiddag med Adelé och Stina vill jag inte ha barn så tätt. Visst är jag singel nu, men vill ju ha flera barn. Men bara OM jag träffar kärleken. HUr bra jag är trivs med livet så vill jag inte vara ensamstående till två barn.

Men hur träffar man en vettig singelkille????


 

Sen gjorde jag ett plock av bilder på sittandes tjej, mitt matvrak, sista turen i liggvagnen (igår sa vi hejdå till den) och bästa leksaken som finns hemma hos mormor.

   


 

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards