Alla inlägg den 17 november 2011

Av Sandra - 17 november 2011 20:54

Att lägga in bilder varje dag på Stinas outfit kom jag snabbt på inte funkar. Hade några dagar som var lugna men nu är det full fart igen. Få se hur många outfit jag får med... hi hi... hon har ju några om dagen ibland.

Idag har verkligen varit toppen!!!


Vaknade som vanligt 5 *gäsp*. Idag var det dags för 3.e babysimmet. Stina är så snäll och duktig. Hon simmar i vattnet och inte ledsen nåt, hon gillar verkligen både bada och även duscha.

Jag kände innan vi skulle i vattnet att jag började skak. Tog sockret, 7,4 så helt ok. Men eftersom jag skakade så tog jag 4 dextrocol. Badade, duschade, promenerade hem (åt en clementin på vägen). Väl hemma låg jag på 5,1, så jag hade inte helt fel innan badet. Jag var nog på väg ner........


  På em kom Emilie och Vincent. Stina ser så stor ut jämfört med honom, men är nästan 3 månader emellan. Himla trevlig em med tjat, kaffe och långpromenad.

Dagens tredje outfit har hon här:

Tröja från blingo (lånegods av Adelé)

Byxor från kappahl

Strumpor från Family house


Vi kör en gårdagens outfit som hon klarade av att ha HELA dagen, lite kladd med inget man måste byta kläder för.

Dessa kläder tror jag är från Adelé också, inget jag köpt.

   


Idag fick Stina spagetti och köttfärssås. Var nog bästa maten någonsin, hon spillde knappt något!! Bara gapade efter mer.

Det största idag är ändå att hon kan sitta själv korta stunder. Hon har visat hela dagen tendenser, så nu på kvällen busade vi i sängen och testade. Gick suveränt!!!

Hon ramlade ju ibland men då bara skrattade hon.

Kvällens outfit är även denna Adelés, men pyamasen är köpt på Family house.

 

     


Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards