Alla inlägg den 14 november 2011

Av Sandra - 14 november 2011 21:04

Jag har verkligen blivit bloggfreak och skriver ju sällan något vettigt hi hi. Är ni några som läser???



Ska strax sova efter en bra dag:

  • 1 timmas promenad
  • Sjukgymnasten
  • Lagat mat och bakat
  • busat massa med min skrutt
  • Stina satt 30 sekunder själv

Imorgon kommer bli ännu bättre:

  • Öppna förskolan en sväng
  • Besök av Bisan (jag har bakat kladdkaka)
  • Filmkväll med Johanna (senaste Irene Huss)

Har massa kort på kameran på Stinas outfit. Har kollat lite andra bloggar och jag tycker det är kul när de lägge rut dagens outfit, så jag ska försöka följa den trenden.....men inte ikväll.



Godnatt.

Av Sandra - 14 november 2011 08:20

Hittade bilder från Rhodos i höstas. Johanna och jag hade en toppen-vecka. Jag var i gravidvecka 10 tror jag.

Iaf så får jag kolla dessa bilder för motivation till viktnedgång. Jag hade inte hunnit bli så svullen och "plufsig" då. Ingen dubbelhaka.

Jobba på!!!!


 

Av Sandra - 14 november 2011 07:14

Jag får ångest av hur dålig jag är på hur dålig jag är på att ta kort på Stina. Saknar kort från BB, men får tänka att jag inte var så pigg  och tänkte därför inte kamera.....

Så mina nära och kära....har ni kort på Stina när hon va som minst? Jag ska börja med hennes album snart, har kommit så långt så det ligger uppe på bordet nu. Vet att Leena tog kort när de va på BB?


Om jag ska skriva lite till så vaknade Stina 23.40 och kom smygandes till mig. Hon snarkade till 04.40, men jag har inte kunnat sova.

Jag ska snart flytta in hennes säng till hennes rum, hon kanske inte vaknar då, kan ju va att hon hör mig snarka, röra mig eller kanske jag pratar i sömnen.....vem vet.....

Hur gör ni med småbarn när de ska sova på kvällen???

Just nu sitter jag ju med Stina och myser. Hon somnar när hon är redo, innan dess ligger hon verkligen och gosar. Hon utforskar mitt ansikte och sen helt plötsligt sover hon. Nu har hon varit lite gnällig ett par dagar, men igår kväll va det som vanligt igen.

Jag ska börja med 5-minutersmetoden någon gång, men just nu njuter både Stina och jag av mysstunden så tänker inte börja än. Men tar gärna tips och råd hur man kan göra på ett bra sätt.


Här är det värsta tjatet bredvid mig. Stina fick en påse leksaker av Adelé igår och de va väldigt poppis. Just nu är det en mjuk bok som prasslar hon pratar högt med. det är en sångbok, så hon kanske sjunger... hi hi

Idag har hon klätt upp sig för gudmor kommer och ska vara barnvakt.......svart body med Ramones på (fått av gudmor), blå jeans och vit kofta. Hårdrockare idag.........

När de gosar ska jag ha det bra hos sjukgymnasten!

Annars tänkte jag ta det lugnt idag, en promenad i em och så börja med Stinas bok om livet. Måste kolla vad jag saknar för kort, måste ju ha ett på magen med   


Nu bara tjatar jag ju på......ha det bra!


Stina och hennes polare barbapappa, Elsa och tiger.

     

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards