Alla inlägg den 13 november 2011

Av Sandra - 13 november 2011 21:17

Åhhh vet inte varför oturen förföljer mig!!!

Nu är micron "paj". Den hade börjat ryka och lukta när mamma och pappa hade Stina och skulle göra välling. Jag har inte vågat köra så mycket, jag har dragit på några sekunder men det börjar osa bränt direkt. Får hoppas Stina inte vill äta i natt....... imorgon får jag hit Johannas micro som hon är så snäll och lånar ut.


Vi ska testa sittdelen till vagnen igen. Idag på promenaden ville hon ju inte ligga ner så hon fick sitta. Mycket nöjd och måste säge det är trångt i liggdelen med overall. Hon har st 74 i overallen nu, den fina hon fick av Johanna är för liten. Jaghar några overallen jag fått låna men denna är inte fodrad. Sen får jag se efter denna vad som passar. Jag har en som är fodrad 74, men den känns väldigt tunn. Kanske ska ta den nu istället.


Boder sova men luktar fortfarande bränt här. Även att jag dragit ut sladd till både mixer och micro (så inget ska ju kunna hända nu efter så många timmar). Ändå är det svårt att lägga sig när jag känner doften. Stina va vaken till 19 idag så hoppas vi kan sova till 7 och att jag får ha sängen själv halva natten.

Jag gillar myset på morgonen, men blir så stel av att ha henne där hela natten. Man vågra ju inte röra sig så ligger och spänner sig.


Avslutar med en bild från dagens test att sitta i vagnen.

Älskar min tjej mest av allt!!!

  

Av Sandra - 13 november 2011 12:24

Min lilla älskling har bestämt sig för att jag varken ska få sova eller vila.

Igår släckte jag lampan 21.30, vid 22 vaknar hon och vägrar sova. Som jag skrivit innan orkar jag inte vagga så blev min säng. Hon sov oroligt hela natten, vet inte om det kan va tänder.

Vid 04.30 vaknade hon ordentligt men jag fick henne att vila på mage på mig en timma till. Sen va det gnäll så bara att gå upp.

Jag höll henne vaken 3½ timma så hon skulle sova i vagnen på tipspromenaden. Hon sov 25 minuter???

Så idag fick hon sitta upp i liggdelen för att bli nöjd.

Det är tre timmar sen hon sov den lilla stunden och hon ligger i puffen och försöker prata sig pigg. Jag ser ju hon är trörr men varje gång jag försöker söva så skriker hon som en galning.

Jag som hade velat vila llite innan vi ska till föräldrarna för Fars-dag mat och fika. Ikväll ljusparty........


Det luktar bränt här!!! Jag gjorde potatispure i micern eller smoothiemixern då det började ryka och lukta bränt. Som om jag har råd med en ny....suck.... min otur ger sig aldrig. har redan köpt ny vattenkokare och brödrost i höst för att det går sönder.

Får ta stavmixern nu men tycker inte den är lika bra och kan inte göra storkok med den.


Nu ska jag försöka få Stina att sova......igen!!!

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards