Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Sandra - 30 oktober 2011 07:02

Gissa vem som glömde ställa tillbaka klockan igår!!! Hände för två år sedan oxå. Då skulle vi till Växjö på möte och Leena, Matias och jag va ju väldigt tidiga. Vi glömde alla klockan.

Stina har blivit morgonpigg igen, 05.30 idag. Vi gick upp vid 6, efter ett tag kollade jag facebook och fick då påminnelse om tiden. Så då va klockan 5..... suck. Jag tror det blir en tuff dag för Stina idag. Hon brukar ju somna vid 18, så idag vill hon nog sova vid 17. Det får hon inte!!!! Så ska försöka få henne sova långa stunder under dagen och hålla henne vaken till dagens 18.


Nu är klockan då 7 ochjag har redan tvättmaskinen igårng, Stina sover och jag är trött...... Igår la jag mig och sov med Stina men idag har jag ingen ro till det. Är övertrött. Jag kunde inte sova igår. 22.30 vaknade Stina skrikandes och då hade jag inte somnat. Sen sov hon hos mig men vaknade många gånger med ett illtjut..... Blir nog sängen tdiigt ikväll och hoppas kunna somna. Igår fick jag bara massa tankar när jag låg i sängen. Är så sjukt stressad över pengar. Har inga alls och det väl väntat som mammaledig, men inte så här illa. Snart födelsedagar och jul. Jag har inga pengar till några julklappar!!!! Ja ja jag försöker hålla humöret uppe ändå, men tuffast är nog att inte kunan köpa den mat man behöver ha hemma. Äter inte alls bra just nu, för pengarna finns inte till maten. Stina får självklart sin mat!


Ha en bra söndag!

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards