Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

gott och blandat

Av Sandra - 25 oktober 2011 19:02

Tror att Stina sover nu. Får hoppas det blir lite mer sömn för henne i natt. Hon har varit ännu mer lättväckt nu som sjuk. Så hon har sovit hos mig hela nätterna.

Hon är lite piggare idag men sover mycket och bara hos mig. Så mitt på dagen la jag oss båda i sängen och vi sov två timmar.

Jag har varit sämre idag, men börjar känna mig piggare igen så hoppas va på benen snart.


Imorgon skulle/ska jag träffa jobbarkompisarna på lunch. Men jag vet inte om vi går dit. Jag fixar det nog, men Stina är inget social nu, inte ens mormor fick hålla henne igår.

Känns inte så kul att dra med en sjuk tjej ut på lunch. Hade det varit hemma hos någon hade jag tänkt annorlunda. Få se hur natten blir först och om febern släpper mer.


Man äter ju inte bra som förkyld. Inget smakar bra. Närmaste mat idag va risgrynsgröt, men så får det va ibland. Detta med vikten får jag fortsätta med när jag blir frisk.


Nästa vecka börjar babysim, jag har delade känslor. Jag vill så gärna bada med min skrutt, men jag vill inte visa mig i bikini än. Usch så hemsk magen ser ut, det kommer ta tig att få bort det hänget. Är så avundssjuk på alla mammor så får bort magen fort. Det är som sagt magen jag vill få bort samt dubbelhakan eller ibland trippelhakan. Men det får väl ta sin tid, men vissa dagar vill jag inte ens visa mig ute för trivs inte alls med mig just nu.


Nu blir det kvällsmål, mamma kom med panodil svartvinbär. Jag vaknade med ont i halsen idag och även att den inte är så god, så är den suverän mot förkylningar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards