Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Sandra - 20 oktober 2011 19:35

Ja sitter och grämer mig!!!!

Jag gick inte på Core idag. Har hela dagen bara längtat, men sen blev jag helt "off". Ögat började kleta och rinna, någon stod bakom ögat och högg med en yxa, blev SÅÅÅ trött, stressad över morgondagens resa med packning och annat.

Jag stannade helt enkelt hemma.... får erkänna att soffan drog ordentligt ikväll. Nya tag nästa vecka. Har promenerat ca 2 timmar idag så har gjort något iaf.

jag behöver ju träna för att få bort denna hängande mage, nu är det ju bara huden som hänger. Trist!!!

Mamma kom nu på kvällen och badade och nattade Stina, så jag packade, åt och duschade. Ser ut som vi ska va borta en vecka inte en helg. Massa kläder till Stina som dreglar och nu spiller massa mat på kläderna, en egen väska till bara maten hon ska ha. Sen fick det plats ett ombyte till mig hi hi.


Så ha en bra helg!!!!


Här kommer lite kort tagna med nya mobilen (blev ingen bra skärpa så måste bli bättre med att ta med kameran). Bilder på Stinas nya sovstil (gömd under kaninen), bästa Johanna, svåger med Adelé och Stina, mormor och Stina och så den FINA ÄLGEN Stina gjorde på öppna förskolan   


     

            

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards