Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Växjö

Av Sandra - 16 oktober 2011 20:07

Dagen har flugit fram,  Stina och jag tog en promenad (i den friska luften) till mamma och pappa. Blev där upphämtade av Leena och Matias. Vi åkte runt 9.30

Blev lunch och förberedelser, folket strömmade in vid13.

Stina satt hos mig och en stund hos Leena. Hon va så duktig. Ville prata lite, men då fick hon va tyst hi hi

Vi åkte hem innan 16 tror jag. Stina slocknade direkt efter att ha varit vaken och allert i 3 timmar. Men så sover hon bara 30 minuter i bilen. Hon är inget sovarbarn hon inte.

Stannade och åt hos föräldrarna inna vi gick hem. Stina fick mat innan så hon somnade i vagnen hem. Jag lyckades ta av overall, mössa och strumpor utan att väcka henne. Så nu ligger hon i sängen med kläderna hon haft idag, men vad gör det!!!! Hon sover ju gott.

Hon vill gärna hålla handen när hon ska somna, min älskling.

  

Imorgon blir det lugnt. Måste neråt en sväng, så blir en promenad. Ganska behövligt har inte hunnit med motionen. Måste dammsuga också. Blir jsukgymnasten på em. Måste fråga henen om min hand. Jag ar så ont i vänster hand från och till, strålar ibland längst med hena armen från nacken.

På kvällen möte angående semesterracet 2012. Vad vill jag???? Ingen aning!!!!


Nu måste jag nog äta nåt innan jag lägger mig. En trevlig dag, men man blir trött av allt pratade. Men folkrace är grymt skoj!!!! Jag tänker inte sluta, men måste ändå hitta tillbaka till det jag brann för förra året. Just nu har jag nog bara svårt att tänka mig vara borta från Stina hela dagar. Hon är ju mitt liv nu.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards