Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Sandra - 13 oktober 2011 21:32

Idag va jag hos min snygga doktor. Han är så bra, lyssnar verkligen. Han gjorde mängder med undersökningar men hittade inget fel. Stina satt helt nöjd i bilstolen hela tiden!!!

Nu blir det skiktröntgen och om det inte visar något skickar han mig till neurologen. Jag kanske får hjälp denna gång!!!!


Har tränat så känns så gutt. Önskar bara det börjar synas jag tränar. Det gör det i byxor, mmagen är ännu mer slapp nu, bara hud men så ska man få bort denna hängande hud......


Älskar min tjej mer och mer för var dag!!!!

 

Av Sandra - 13 oktober 2011 09:47

Idag ringde jag äntligen till vårdcentralen och bad att få komma till min favorit läkare. Jag fick tid redan idag så Stina och jag tar en promenad i det fina vädret sen.

Sköterskan som svarade tyckte jag skulle testa de receptfria migräntabletterna, men ska jag äta dom varje dag då.

Nu måste jag bara kunna förklara huvudvärken. Idag strålar den över hela pannan och trycker på över höger öga.

Jag har så mycket datajobb att gör, men fixar det inte just nu.


Min stumpa sover nu, hade svårt att komma till ro. När hon vaknar blir det gröt och sen ett bad. Vi ska ta det lugnt idag.


Ha en bra dag!!!




Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards