Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Sandra - 11 oktober 2011 19:48

Vilken dag eller kväll, skulle lätt kunna sova nu. Min nya mobil kom idag, men kommer inte orka leka med den. La iaf över alla bilder från gamla mobilen så nu har jag lite att visa. Allt på Stina såklart!


Öppna förskolan i fm, Stina var inte helt nöjd där. Det var för mycket folk för henne idag tror jag. Vi satte oss med H och W i ett annat rum, men vi gick alla fyra tidigare än det va slut.

Tycker om öppna förskolan, men jag har svårt att ta kontakt med andra mammor. Men det kommer väl. Nu blir det ju mest med H och W eftersom vi vet vilka vi är innan. Jag tycker det är jätte-kul att lära känna dom. W är ju bara 2 veckor yngre än Stina så om vi bor kvar i lilla Hultsfred så kommer de ju se mycket av varann så kan ju börja tidigt.


Dagen matbilder, testade ge henne vatten i glas (för man skulle inte ha pipmugg än). Hon var så duktig, men fick byta kläder efter.

     


Måste visa fina overallen också, blir perfekt nu när det snart bli kallare.

 


Vi var hos mormor hela em och det var ju toppen, jag åkte till sjukgymnasten.

Väl hemma skulle jag äta lite vid 17 om jag alltid gör. Stina börjar skrika som en galning, tappar andan och tårarna sprutar. Hon är inte nöjd hos mig heller. Jag får i mig några tuggor mat iaf.

Byter om till pyamas på henne och fixar mat. SEn skriker och gråter hon om varann i 1½ timma. Hon fiser massa, så jag tror hon hade magknip. Dumma jag som glömde blanda i biffidus i maten imorse. Hon fick det i maten nu så hoppas det hjälper.

Det skriker hon hade har hon inte visat sen hon va väldigt liten.

Till slut somnar hon, men hör henne ibland så hon sover inte djupt. Här är ett kort på stumpan precis innan hon ger upp för sömnen. Helt slut och så varm av allt skrikande.

Lilla älsklingen.  



Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards