Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

måndag

Av Sandra - 10 oktober 2011 21:18

Jag sitter här med tandvärk!!! En visdomstand som rör sig så är öm i hela kinden.


Stina och jag tog en väldigt lugn fm, lite städ bara. Blev ingen motion alls så har lite ångest nu.

Vi åkte till föräldragruppe och idag var det mat vi pratade om. Vi fick varsitt häfte om att tillaga, men jag glömde mitt så måste dit imorgon igen,

Stina vägde 6970 gram och 61,4 cm lång. Stora tjejen!

Efter vägningen blev hon gnällig så åkte hem. Hob sov en halvtimmai bilstolen, hon brukar vakna så fort man ställer ner den.


Jag frågade lite på bvc idag.

  • vagn skulle man inte byta förrän 6 månader, men STina får ju inte plats snart.
  • Bilbarnstol skulle man bya vid 8 månader... ha ha Stina börjar ju bli lång redan för den lilla stolen.

Stina har varit i stort behov av en fleeceoverall nu på hösten, har bara tjocka till vintern. Så planen var att åka och leta i veckan, men ikväll kom bästa gudmor och överlämnade en till Stina. Hon hade varit och shoppat. Bästa Johanna!!!


Men måste till Jysk och köpa en himmel till Stinas säng. Nu när Stina sover mycket hos mig har en av katterna börjat rota i hennes säng. Jag vaknar ju inte av det utan han låg där imorse. Jag vill inte ha katterna varken i vagn eller säng även att Stina inte är där. Men tror inte han hoppas upp så länge hon ligger i sängen... hoppa jag ju inte. Men Stina är så lättväckt så det lär jag märka.

Elsa kommer gärna i min säng och ligger på Stinas ben. De brukar ju ligga på mig så då går det ju på Stina med tycker dom nog. Det tycker inte jag...... även att de bara vaktar henne.


Nä nu tar jag sängen, imorgon öppna förskolan.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards