Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Sandra - 10 oktober 2011 21:18

Jag sitter här med tandvärk!!! En visdomstand som rör sig så är öm i hela kinden.


Stina och jag tog en väldigt lugn fm, lite städ bara. Blev ingen motion alls så har lite ångest nu.

Vi åkte till föräldragruppe och idag var det mat vi pratade om. Vi fick varsitt häfte om att tillaga, men jag glömde mitt så måste dit imorgon igen,

Stina vägde 6970 gram och 61,4 cm lång. Stora tjejen!

Efter vägningen blev hon gnällig så åkte hem. Hob sov en halvtimmai bilstolen, hon brukar vakna så fort man ställer ner den.


Jag frågade lite på bvc idag.

  • vagn skulle man inte byta förrän 6 månader, men STina får ju inte plats snart.
  • Bilbarnstol skulle man bya vid 8 månader... ha ha Stina börjar ju bli lång redan för den lilla stolen.

Stina har varit i stort behov av en fleeceoverall nu på hösten, har bara tjocka till vintern. Så planen var att åka och leta i veckan, men ikväll kom bästa gudmor och överlämnade en till Stina. Hon hade varit och shoppat. Bästa Johanna!!!


Men måste till Jysk och köpa en himmel till Stinas säng. Nu när Stina sover mycket hos mig har en av katterna börjat rota i hennes säng. Jag vaknar ju inte av det utan han låg där imorse. Jag vill inte ha katterna varken i vagn eller säng även att Stina inte är där. Men tror inte han hoppas upp så länge hon ligger i sängen... hoppa jag ju inte. Men Stina är så lättväckt så det lär jag märka.

Elsa kommer gärna i min säng och ligger på Stinas ben. De brukar ju ligga på mig så då går det ju på Stina med tycker dom nog. Det tycker inte jag...... även att de bara vaktar henne.


Nä nu tar jag sängen, imorgon öppna förskolan.

 

Av Sandra - 10 oktober 2011 11:29

Nu är sista folkracehelgen över. (för i år)

Nästa helg är det möte i Växjö och så har jag massa papeprsarbete i veckan.....SEN kan jag börja fundera på nästa år.

Fick frågan igår vad jag vill. Jag vill inte sluta med folkrace, men vet inte heller om jag vill gå tillbaka till tävlingsledare igen. Förra året va jag på massa tävlingar och bara älskade det!!! Men jag vet inte......


Det var iaf en rolig helg och alltid kul att träffa folkracefolk.


Hade ingen bra helg med sockret. Ligger fortfarande runt 15 hela dagarna, det sjunker till kvällen sen när jag ska lägga mig sjunker det FÖR MYCKET. Jag har aldrig haft dessa problem med att hålla mig på en bra nivå. Mår ju absolut inte bra av att ligga så högt, ser dåligt och hemsk huvudvärk.


Pluttan sover sen en timma tillbaka. Hon fick gröt mellan måltiderna idag och hon åt massor!!!! Så hon har intre ätit ersättning sen imorse. Gissar hon vaknar hungrig.

Jag borde gå ner och fixa mig lite. Vi ska till förräldragruppen i em. Det är så skoj!!!

Nu vaknade gullet, så gos och mat.

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards