Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Sandra - 2 oktober 2011 20:46

Ska en person verkligen behöva ta så många sjukdomar...diabetes, gluten, gallsten, mängder med allergier och huvudvärk/migrän.

I eftermiddags kom migränkänningar och känns fortfarande, men envis som jag är vill jag ha lite egentid.....men som det är nu är huvudvärken värst av allt!!!!

Men det är svårt att leka med Stina om det är för mycket smärta i huvudet.


Dagen har varit lugn och lite annorlunda. Började med att familjen Åberg kom och vi gick tipspromenad och sen tjatade här hemma.

Stina somnade snabbt vid lunch och jag hann laga mat. Efter 50 minuter vaknar hon med ett leende.  Men efter några minuter börjar hon gnälla och inget hjälper. Jag lägger henne för att vila i min famn och hon slocknar igen. Varje gång jag börjar resa mig för att lägga ner henne börjar hon gallskrika.

Istället väljer jag kolla lite Skilda världar med Stina i famnen, hon ligger t.om på mage på mitt bröst. Har aldrig hänt!!! Försökte när hon va mindre men hon blev bara arg.

Hon sov nog ca 3 timmar från och till. Hon kikade upp ibland för att kolla så jag satt kvar, hjärtat. Så 4 timmar blev det ju med det hon sov i sängen......

Vid 16 vaknar hon och vi tar lite ersättning och gröt. Jag känner lite att nu lär hon inte somna tidigt idag.

Vid 17.50 sover hon igen. Jag kollade One three hill så hon fick ligga ganska länge innan jag la henne.

Konstig dag.....hon sover tre gånger om dagen annars och sällan mer än 1 timma i taget.

Hon behövde väl sova   


Nu ska jag sova och hoppas huvudvärken försvinner. Tanken är öppna förskolan imorgon, men inte om jag har huvudvärk. Ska till sjukgymnasten på eftermiddagen så hon får ta rejält på nacken. Sen träning med Johanna. Så Stina ska gulla med mormor och morfar en stund på eftermiddagen.

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards