Alla inlägg den 20 september 2011

Av Sandra - 20 september 2011 07:09

Ingen sovmorgon idag inte. Jag är nöjd bara vi sover till 06. Stina har varit mer hungrig nu och sovit oroligt. Har köpt nästa ersättning, 2:an nu, så hon fick en föaska igår. Idag blir det nog 2 flaskor, så trappar vi upp lite. När hon vant sig vid det ska vi testa lite banangröt. Förhoppningsvis klarar hon sig längre utan mat och får mer ro i kroppen.


Jag gissade väldigt bra på hennes vikt. Jag gissade 6400...........

Stina väger nu 6430 gram och är 60 cm lång. Stor tjej!!!


Hon älskade massagen igår, det gjorde alla barn. Det var så tyst och de kikade och njöt. När hon blivit vägd och mött så slocknade hon och sov 1 timma på föräldragruppen. Jag trivs verkligen där!!! Nästa vecka är vi några som ska gå på Öppna förskolan ihop, skoj ju.


Vi har anmält oss till babysim med start november. Jag har ju inte velat gå själv p.g.a diabetesen. Men det var fler från föräldragruppen som skulle gå så de hjälpte mig om det blev något och så ska jag prata med ledaren för babysimmet så hon vet att jag har diabetes.

Vet inte alls hur jag reagerar på att vara i vatten med Stina ju och bättre alla vet så de kan ta Stina. Nu sista veckan har jag ju haft massa låga känningar.

Så nu har jag ca 6 veckor på mig att hitta en baddräkt som passar och kanske få bort hängmagen lite till. Den sjunker faktiskt, sakta sakta..... Vikten sjunker inget, men det omfördelas väl till muskler så mycket som jag rör mig.


Lite bilder, inte nya alla. Laddade hem bilderna från kameran häromdagen....159 bilder från sista månaden.... så har massa att visa nu.


J      



Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards