Direktlänk till inlägg 16 september 2011

utvekling

Av Sandra - 16 september 2011 08:16

Det händer saker fort med barns utveckling. Nu ligger Stina i gymet och pratar högt högt. För några dagar sen blev hon arg om jag la henne där.

Hon pratar så högt så ibland tror jag hon är arg, men sen se rjag hon skäller på apan och giraffen.... ;)

Zimba tyckte ljudet va konstigt så kom och la sig bredvid henne och kikar.


Ikväll ska jag jobba mitt första pass på ca 10 månader. Jag var ju sjukskriven ganska länge. Känns svårt att lämna Stina, men det kommer gå bra. Hon ska vara hos mormor och morfar, sen går de hit med henne när hon ska sova. Hon somnar ju tidigt min tjej, inte senare än 19. Ikväll ska jag vara på mitt ordinarie arbete, känns lustigt som vikarie.

Nästa fredag ska jag vara på ett helt nytt ställe. Det har jag inget emot, men hade gärna gått brredvid en gång iaf. Men det får man inte. Då ska Stina va med sin pappa och de gör som idag åker hit för att lägga henne runt 18.

Efterssom hon somnar så tidigt blir det ju bara 2-3 timmar vaken tid hon är ifrån mig.


Ha en bra dag!!!

 

 
 
Bisan

Bisan

16 september 2011 08:49

Vilken härlig bild !!
Ja detta med att gå bredvid kunde varit kvar någon timme iaf. Ha en bra dag o kväll , får vi se om vi hittar någon tid nästa vecka
//kram

http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.com

Sandra

16 september 2011 09:53

är bild från folkrace i målilla, hejar på matias =)
vi får kolla nästa vecka, inte måndag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Ovido - Quiz & Flashcards