Direktlänk till inlägg 12 september 2011

födelsedag

Av Sandra - 12 september 2011 20:46

Ligger lite efter i bloggandet. Skulle ju skriva om förra helgen.


Stina och jag åkte till Storebro fredagkväll, hände inte så mycket på kvällen men passade mig bra. Vi sov båda toppen och var pigga till dagens folkrace.

Härligt väder, trevligt sällskap och en sovandes dotter... =)


Vi åkte till Storebro igen och där blev det grillat. Blev gäster från Orrefors, så mycket tjat. Stina var inte alls glad på kvällen, gillade inte någon. Hon bara gallskrek och matvägrade. Hon åt sista målet på folkracen 14.30, sen inget förrän natten. Efter mycket svett och tårar från Stina, slocknade hon. Hon fick ligga lääänge i min famn innan jag la henne. Jag satt faktiskt uppe till 23.30 inte illa.....


Söndag vaknar vi 07 och äter frukost. Gästerna åker hem och jag tar en lång-promenad för att söva Stina. Gick 1 timma, hon sov 30 minuter... suck....

Sen var det dags för Blingo och jaghandlade tre saker till dottern, inget tilll mig.


Hem och fixa tacos ochkladdkaka inför mitt kalas. Kände jag tagit på mig för mycket denna helg. Men mamma kom tidigare och hade Stina så jag kunde fixa allt. Det var ttrevligt att ha familjen hemma, men både Adelé och Stina skrek ikapp. Båda trötta efter helgen kanske!!!

Fick lite presenter:

  • Te-kopp och matchande fil-kål
  • Ett hemligt paket som kommer om någon vecka (jag vet vad det är hi h)
  • Presentkort och en tid till en naturläkare i Vimmerby.
  • En bok
  • En härlig filt (den fick jag i helgen av stora-syster)
  • 2 blommor
  • Strumpor från Stina =) (hon är duktig som kan handla)

Hoppas jag inte glömt något!!!!

Det var så fint skrivet i kortet med presentkortet. Känns lustigt att gå till en naturläkare när jag inte riktigt tror på det. Men min familj är medvetna om vad jag tycker, men jag ska gå dit och prata med honom =)

Avslutar med det ALLA i min familj gav mig.........men Leena har nog diktat. Jag hade svårt att hålla inne tårarna....  


Vi beundrar hur stark du är med alla sjukdomar du bär.

Nu ger vi dig detta i hopp om att det blir skillnad i din kropp.

Slappna av och njut långt inne och ha ett öppet sinne.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 augusti 2012 21:12

Nä nu ger jag mig. Lägger ner min blogg för tillfället iaf. Jag gillar att ha några läsare men statistiken visar ganska få just nu. Jag valde ju att låsa bloggen så mitt fel. Men har ändå aldrig ork el tid, mår inte särklit bra just nu men kämpar f...

Av Sandra - 8 augusti 2012 21:07

Blev inte att få fart på bloggen, hinner aldrig och är så trött. Alla pratade om att man blir så trött första tiden som mamma, men den tiden har jag nu. Jag är trött hela tiden. Stina vill gärna busa i min säng och så fort jag lägger mig hålle rjag...

Av Sandra - 2 augusti 2012 14:17

Jag vet inte om jag har några läsare kvar efter denna sommar. Att blogga har inte funnits i min vardag.   Jag har nu städat och skulle helst sova liye, men ska jobba snart. Så tänkte ta en snabb bloggning om sommaren.   Stina och jag har förs...

Av Sandra - 2 augusti 2012 11:42

1 timmas promenad avklarad i värmen. Gick utan barnvagn så lite mer motion än när man går med vagn. Stina är hos sin pappa två dagar. Jag ska jobba ikväll och imorgon. Nu testkör jag min nya tvättmaskin och ska ta en sväng med dammsugaren och moppe...

Av Sandra - 31 juli 2012 21:00

Ingen aning om vad  jag ska skriva om idag men hamnade här.   Jag kämpar mot vikten, igen. Jag mår riktigt dåligt över hur jag ser ut men varje gång jag äter duktigt får jag sockerkänning och får ta socker. Inte bästa. Tips? Jag är väldigt rädd...

Presentation


Mitt liv med diabetes och min dotter Stina.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards